Sunday, July 25News That Matters
Shadow

India mulls ban on cryptocurrency with new law; check details

[ad_1]

نئی دہلی: حکومت ایک ایسا قانون پیش کرنے کی منصوبہ بندی کر رہی ہے جس کے تحت ہندوستان میں نجی کریپٹو کرنسیوں پر پابندی لگانے اور ریزرو بینک آف انڈیا کے ذریعہ جاری کردہ سرکاری ڈیجیٹل کرنسی کے لئے سہولت کا فریم ورک تیار کرنے کی کوشش کی جا. گی۔

قانون سازی کو پارلیمنٹ کے جاری اجلاس میں بحث کے ل listed درج کیا گیا ہے۔ ایجنڈا ہے شائع ہوا کی سرکاری ویب سائٹ پر ایوان زیریں.

آفیشل ڈیجیٹل کرنسی بل ، 2021 کا کریپٹوکرنسی اینڈ ریگولیشن “ریزرو بینک آف انڈیا کے ذریعہ جاری کردہ سرکاری ڈیجیٹل کرنسی کی تشکیل کے لئے ایک آسان فریم ورک تشکیل دینے کی کوشش کی گئی ہے۔ بل میں ہندوستان میں تمام نجی کرپٹو کرنسیوں پر بھی پابندی عائد کرنے کی کوشش کی گئی ہے۔ یہ cryptocurrency اور اس کے استعمال کی بنیادی ٹیکنالوجی کو فروغ دینے میں کچھ مستثنیات کی اجازت دیتا ہے۔ “

یہ پہلا موقع نہیں جب ایوان زیریں میں اس طرح کی گفتگو ہو رہی ہو۔ 2019 میں ، ایک سرکاری پینل نے تمام کرپٹو کرنسیوں پر مکمل پابندی کی تجویز دی۔ پینل نے 10 سال قید کی سزا اور ڈیجیٹل کرنسیوں سے نمٹنے والے افراد کے لئے بھاری جرمانے کی تجویز بھی دی ہے۔

یہ سرکاری پینل ایک نرم موقف اختیار کرتا ہے اور حکومت سے سرکاری ڈیجیٹل کرنسی قائم کرنے کے لئے کہتا ہے جسے ملک کے مرکزی بینک کے ذریعہ منظور کیا جائے گا۔ اس سے ڈیجیٹل کرنسی قانونی ٹینڈر کے طور پر کام کرسکے گی۔

ریزرو بینک آف انڈیا اپریل 2019 میں تمام مالیاتی اداروں کو سخت سارے احکامات دیئے تھے کہ وہ تمام لین دین کو چھوڑ دیں جس میں ڈیجیٹل کرنسیوں کو شامل کیا گیا ہو بٹ کوائن تین مہینوں کے وقت کی مدت میں۔

ہندوستان کی سپریم کورٹ مارچ 2020 میں مالیاتی اداروں کو اپنے ساتھ لین دین شروع کرنے کی اجازت دی کریپٹوکرنسیس تاجروں اور تبادلے سے

براہ راست ٹی وی

.

[ad_2]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *